Direktlänk till inlägg 1 september 2011

Deo

Av Ensamstående - 1 september 2011 13:50

    

I förrgår slutade jag använda DEO. Det finns en del som hävdar att aluminiumet i deodoranterna ökar risken för bröstcancer.
Nu provar jag i alla fall. Jag tvättar med vatten en gång om dagen. Hittills har jag inte luktat armsvett, men man är lite nojig och så fort jag är på toaletten sticker jag näsan i armhålan för att kontrollera (vill ju inte lukta mig i armhålan bland arbetskamraterna   )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ensamstående - 5 september 2011 21:15

  Oj! Jag har aldrig varit något fan av Lars Winnerbäcks musik, men efter att ha läst det han skrev om IDOL och att han drar tillbaka sin reklam i TV4, så är han nu en hjälte i mina ögon! Puss på honom        Ur artikeln:"Ungdomar med drömm...

Av Ensamstående - 5 september 2011 20:00

På TV 4 på Söndagsmorgon igår handlade det om mobbning.   TV 4 - Söndagsmorgon      Sen på kvällen, på samma kanal, visar de IDOL, vilket faktiskt är ett slags mobbnings-TV.Det är lite konstigt tycker jag... Men det beror ju på att pengarna går för...

Av Ensamstående - 5 september 2011 18:00

För 4 år sedan gjorde jag abort. Vilken tur för mig att jag bor i Sverige. Att jag kunde boka en tid och göra abort. Vilken tur att jag har lyckan att bo i Sverige och därmed kunde bestämma över min egen kropp och göra abort.     Som vi vet är d...

Av Ensamstående - 5 september 2011 15:00


Jag tycker att man ska bestämma över sin egen kropp. OCH respektera andras rätt att bestämma över sina kroppar.   Alltså; jag är emot omskärelse av pojkar. Undantaget är ju såklart när det är av medicinska skäl.   RFSU har tagit fram en mycke...

Av Ensamstående - 5 september 2011 12:30


Jo, jag slutade med deo för nån dag sedan. Efter att jag hört att det kan ge bröstcancer. Men sen frågade jag en läkare och hon sa att det inte finns medicinska belägg för det.   När jag var utan deo luktade jag inte svett förrän jag satte igång ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

IDOLEN

   Kapten Röd
Om han friar - då svarar jag JA direkt! Rakt upp och ner ba!   

Texterna är geniala!
Lyssna här: http://www.youtube.com/watch?v=ag0PFhdPSNY


(jaaaaaa jag vet det här är en typisk tonårsförälskelse, jag har ju inte ens träffat karln, men jag menar, om man skapar sådana här texter - då är man ju bara hur skön och god som helst)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rakning

Raka sig eller inte? Det är frågan!


Ovido - Quiz & Flashcards